Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» повернення товару належної якості можливо протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, та відбувається при умові, якщо:
- товар не використовувався і збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
- збережені розрахункові документи, що були видані споживачеві разом з проданим товаром.
Якщо Ви отримали бракований товар, який є заводським дефектом (а не стався за видом
служби доставки), виконайте такі дії:
- сфотографуйте товар;
- напишіть претензію у довільному вигляді, вказавши код та кількість товару, та надішліть
її за адресою: info@sport-non-stop.com.ua;
- чекайте відповіді менеджера.
Якщо Вами виявлено пересортицю, то:
- перевірте кількість отриманих місць у службі доставки та наявність фірмового скотчу
SNS;
- сфотографуйте упаковку та маркування товару;
- напишіть претензію у довільному вигляді, вказавши код та кількість товару, та надішліть
її за адресою: info@sport-non-stop.com.ua;
- чекайте відповіді менеджера.